sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Hiljaiseloa

Tänään kirjoittelen viimeisen merkinnän Satun ja minun yhteistaipaleestamme Suomen keikalla. Sitten kirjoittelen kahdesta keikasta, joilla kävin viime viikonloppuna. :) Pysykää kuulolla!

2 kommenttia:

Asiattomuuksia ei julkaista.