Kaksi tyttöä eri puolilta Suomea. Bändi nimeltään Paramore. Euroopan kiertue. Yksi viikko. Neljä keikkaa. Neljä eri maata. Lukuisia eri ihmisiä, paikallisia ja paikattomia. Liity seuraamme matkalla, jonka aikana emme nuku tai syö hyvin, mutta korvaamme sen iänikuisilla muistoilla.
Tänään kirjoittelen viimeisen merkinnän Satun ja minun yhteistaipaleestamme Suomen keikalla. Sitten kirjoittelen kahdesta keikasta, joilla kävin viime viikonloppuna. :) Pysykää kuulolla!