Kirjoittelen huomenna uuden blogin, kun olen vihdoin saanut kuvat pienennettyä tänne sopivaksi. Vuorossa on siis päivitys Norjan keikasta. Kotonahan ollaan oltu jo melkein viikko, mutta yllättävän paljon asioita on tehtävänä vaikka vajaa kaksi viikkoa on ollut pois. Kiitos kaikille lukijoille ja kommenttia esim facebookissa antaneille, teitä varten on kiva kirjottaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Asiattomuuksia ei julkaista.